vrijdag 22 maart 2013

Mijn Makkelijk Moestuin


Ook ik ben aangestoken met het Makkelijke Moestuin virus. Ik ben altijd wel wat bezig geweest met wat tomatenplantjes zaaien, maar een moestuin heb ik nooit gehad.

Bij Jelle van Makkelijke Moestuin een pallet MM-Mix, een zaaipakket en natuurlijk zijn boek besteld.


Maar voordat ik een makkelijk moestuin kan beginnen, ook al is die klein, moet er vooraf wel wat gedaan worden aan de tuin.

Ik heb een apart tuintje met grote hekken er om heen, want we hebben een stel kippen, kalkoenen en eenden die los lopen. Daarnaast lopen de paarden, dus ik moet hier goed rekening mee houden.


Ik ga hier niet dagelijks posten, maar van tijd tot tijd vooral foto's en ik zal zoveel mogelijk vermelden waar ik alles vandaan of gekocht heb.




Eigenlijk heb ik dit blogje opgezet omdat mijn schoonouders in Zwitserland een ouderwetse moestuin hebben en natuurlijk sceptisch zijn over mijn moestuintje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten